Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
19.07.2014 08:24 - ЖАЛКИ КОМЕНТАРИ В БЛОГ БГ,СЛЕД САМОЛЕТНАТА КАТАСТРОФА И ЧОВЕШКА ТРАГЕДИЯ
Автор: andrei Категория: История   
Прочетен: 2444 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 21.07.2014 06:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Чета в блога разни коментари на блогъри,за причините довели до трагедията с хората в самолетната катастрoфа и виждам с изумление,че голяма част от тях се правят на следователи,гадатели и врачки,без в съжденията им да има и капчица емпатия,към жестоката участ на пасажерите в самолета,който факт ме навежда на мрачни мисли за психичното състояние на българите и в частност на пишештите в блог.бг.

На зле отива България,щом нейни граждани са загубили елементарната човечност,милосърдие и състрадание към себеподобни, сполетени от загуба на живот и бъдеще!Не съм вярвал,че е възможно да настъпи такава разрушителна ерозия в съзнанието на българите,което поставя редица въпроси пред самото съществуване на държавата и нейните обитатели ,уж изпоовядващи християнски ценности!

За съжаление,за мое най-голямо съжаление-виждам как България с бързи стъпки се затрива от картата на света и се превръща в територия на бездуховност,на без нравственост и без народ!


Тагове:   andrei,


Гласувай:
14


Вълнообразно


1. mileidi46 - България ще загине от собственото ...
20.07.2014 01:09
България ще загине от собственото си бездушие..по-точно-овчедушие!
цитирай
2. aboychev - ПРИСЪЕДИНЯВАМ СЕ
20.07.2014 07:18
КЪМ НАПИСАНОТО ОТ ВАС
цитирай
3. jelezov - Постингът изразява кратко и ясно ...
20.07.2014 11:29
Постингът изразява кратко и ясно горчивата истина за днешна България. Но не и цялата истина. Защото Истината за социалните явления трябва да съдържа, освен видимото, още и тяхната същност, причините и виновните (заслужилите) за тяхното проявление, което ги отличава от чисто природните феномени. Тази липса обяснява и солидарността на Антон Бушев с текста на постинга. Солидарност - абсолютно нелогична, доколкото мирогледа и политическите възгледи на двамата са абсолютно противоположни.
цитирай
4. andrei - jelezov-Това е постинг,
20.07.2014 13:04
а не задълбочена студия за социални,нравствени и други проблеми.Надявам се,че схващаш разликата.
цитирай
5. aboychev - ЖЕЛЕЗАРОВ
20.07.2014 13:48
ФАМИЛИЯТА МИ Е БОЙЧЕВ,
ПОДКРЕПИХ ПОСТИНГА ЗАЩОТО ИЗРАЗЯВА ЕДНА АБСОЛЮТНО МОРАЛНА
ПОЗИЦИЯ, АКО СХВАЩАТЕ КАКВО ЗНАЧИ МОРАЛ, И АКО СХВАЩАТЕ ЧЕ ТОЙ СТОИ НАД ПОЛИТИКАТА.
ПОЗДРАВЯВАМ АНДРЕЙ ЗА МОРАЛНАТА МУ ПОЗИЦИЯ,
И ЗА РАЗЛИКА ОТ ВАС НЕ ТЪРСЯ НИТО ПОЛИТИЧЕСКИ НИТО МОРАЛНИ СЪМИШЛЕНИЦИ.
ЗА МЕН Е БЕЗПРЕДЕЛНО ЯСНО ЧЕ ЗА ХОРА КАТО ТЕБ, ЖЕРТВИТЕ СА БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ, КОГАТО СЕ ПРЕСЛЕДВА ЦЕЛТА.
УВИ (ЗА ТЕБ), АЗ НЕ МЕСЛЯ ТАКА,
А ОТНОСНО МИРОГЛЕДЪТ МИ И ПОЛИТИЧЕСКИТЕ МИ ВЪЗГЛЕДИ,
НЕ СЪМ ТЕ УПЪЛНОМОЩИЛ ДА ГИ ОПРЕДЕЛЯШ,
И ЕДВА ЛИ ПОДОБНО НЕЩО БИ СЕ СЛУЧИЛО НЯКОГА,
ЗАЩОТО АЗ ИМАМ МОРАЛ, РАЗЛИЧЕН ОТ ПУТИНИСКИЯ И СТАЛИНИСКИЯ.
цитирай
6. jelezov - До 5. abuchev
23.07.2014 13:15
Господине,
В блога си вие се представяте като Антон Бушев, архитекг на 63 години, с мъжка полова идентичвост. Защо още сте и Бойчев, за световната общност остава загадка, която може да се използва като повод за сътворяване на някаква конспирологична история, способна да измени хода на човешката история. Не съм уверен обаче, че сте архитект. Повод за съмнение ми дава следната ваша мисъл: "А ОТНОСНО МИРОГЛЕДЪТ МИ И ПОЛИТИЧЕСКИТЕ МИ ВЪЗГЛЕДИ,
НЕ СЪМ ТЕ УПЪЛНОМОЩИЛ ДА ГИ ОПРЕДЕЛЯШ,
И ЕДВА ЛИ ПОДОБНО НЕЩО БИ СЕ СЛУЧИЛО НЯКОГА,
ЗАЩОТО АЗ ИМАМ МОРАЛ, РАЗЛИЧЕН ОТ ПУТИНИСКИЯ И СТАЛИНИСКИЯ." Подобна глупос дори и най-посредствения архитект, (а такива се намират във всяка професионална група) не би могъл да сътвори.
А моята фамилия е Железов, защото дядо ми се е казвал Желез. Допускам, че сте я сгрешили не нарочно, а по-скоро е проява на някакви кусури в менталността ви.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2123777
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10892
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031