Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2018 18:50 - Римейк?
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 7324 Коментари: 16 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

     image
   


вторник, 29 май 2018 г. Тодор Живков възкръсна и се удвои, и Президента, и Премиеро са сякаш близнаци на правешкия простак: има ли по-щастлив народ
от нас?!
Васко Василев: Не знам защо, но ситуацията в държавата странно ми напомня края на 80-те години. Хората се чувстват стабилно, отношенията с Москва минават на нова основа, започваме да строим „Белене“ и сме последни по свобода на словото! Германия (Йозеф Щраус) много ни се радва и ни мотивира, провеждат се многопартийни избори с предизвестен победител. Римейк?!

Кратък коментар от мен: Забравихте да кажете, че сега си имаме при това двама Тодор Живковци, които досущ приличат на оня, истинския, даже двамата се борят кой повече прилича на него: Румен Радев сякаш е роден син на Тодор Живков, като две капки вода си приличат, имат еднакви лица, Бойко Борисов пък освен физиономичната прилика изцяло е наследил като капак на всичко и манталитета на непрежалимия правешки простак! 

image

И ето, имаме си двама Тодор Живковци, Тодор Живков възкръсна и се удвои: нема по-щастлив народ от нас!

ДОБАВКА: Играта, театрото, сеирището, които живковците играят за да баламосват наивното природонаселение, т.е. балъците:

Освен това смятам, че нашият "Картаген" - масовото българско безразличие спрямо истината и свободата! - е крайно време да бъде разрушен...

    и, ген Деса Мерцедеса, Пред кого коленичи селската /ни/ Пръчка...
   и, наст Първа дама 
   материал за страхотен нов Пост...Къде е баба Лизи?
  / утре ...

    image







Гласувай:
10


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. codetroina - да повторя.. за чичката Бляк/набора/, с 3 вагона ..тоал хартия..
11.12.2018 18:53

ДОБАВКА: Играта, театрото, сеирището, които живковците играят за да баламосват наивното природонаселение, т.е. балъците:
цитирай
2. codetroina - за Банкянският прУстак , нещо неясно?
11.12.2018 18:57
Семьоноффският също виси най отпред..за да го заплюете..
просто ,като две капки...наЙла...
Подобното привлича подобно!
Висш Херметичен принцип..
цитирай
3. codetroina - оня видиотин..Чушката, панталеев..
11.12.2018 19:06
..5еf, и наТашаков..си направил Армия за да ме уплаши..

не ми пука от паразити..имам Орионски имунитет))))

Последни 20 регистрирани посетителя
18:53 - tashy
17:23 - rosiela
14:51 - sanyko
08:02 - 5ef

айде..манифестацията наТашакови...кръъгоомм..
и вън, анонимни боклуци блогови..
при бай рУстьо и Бляк Квак...
може и да вървите...
цитирай
4. codetroina - и, тоз параБлогер, БП..
11.12.2018 19:12
ще ми нищи Геополитика..в гОркото сиротно блоК бе ге
четеш, като Дявола, блякоо..толкоз ти е Континуума у Краниума..
аре, чепкай вълна на п ва
да се погаврим с тв.пИдираска комплексарщина..
дрънкало, де дрънка..и кимвал празен що звънка..
цитирай
5. codetroina - казах, Спамаджии и тъпотролни креатури..
11.12.2018 20:07
при бляк и квак ...
постинга ми е за Хай €нтелегентна и отбрана Аудитория...
...
цитирай
6. ladylady - полез.идиоти/помпи/ в този сайт , отдавна..
11.12.2018 20:44
са превзели властта..и опозориха тази социална витрина..
трупат нарочно..хиляди четенки, за да пишат после там глупости,и правят интриги
така, Истинаат се размива..това се нарича и Окото на Овертон
Кому е нужно това? усещате ,нали..
и, не се чудете....Раздяляй и владей!
камък в-у камък.не остана, от простак, по голям простак се вихри
в милата ми..Родина..
и..вървим към Финала...
в пълна лудост и със Сатанинска сила...
Амин!
цитирай
7. codetroina - боссо, стой си сама в Педерацията,, семьоноффска шутке..
11.12.2018 20:46
твоят акъл не е за тук..
........
цитирай
8. blackpredator - http://prikachi.com/images/192/9195192T.jpg
11.12.2018 21:18
я не се праи на интересна
много добре знаеш, че тоя хисарски хубавец помпи и мен и теб
дреме му на предатора
ще си го премести у другия постинг
цитирай
9. milady - Бляко, дори и да ме помпят, аз имам МОЕ мнение..
11.12.2018 21:35
ВАЖНО е, ТИ, какво мислиш и казваш..
а, ти не умееш, два лафа нормални да завържеш..
нямаш Увод,Изложение, доказателствена част, и Синтез..
Батка, сбъркал си..мястото, позата и.. ракията..
има много по-удобни сайтове за такива като теб..
огледай се..

цитирай
10. ednalady - не напразно Ж те ненавижда и презира..
11.12.2018 21:54
ти си анонимно, долно, вредно и злобно..НИЩО, бляко
Кой ти дава право, да пускаш 55 пъти снимката на Павел /полигор
а, какъв си ти? що се криеш, миШкин?
да;ли си мъж, жена,деМбил, или платен тъпофил..Кой ще каже и докаже..
ти, разб се , не заслужаваш и моята плюнка, но го пиша заради Публиката.
която , избяга оттук заради теб и още 2-3 ма.

а, Полигор има достатъчно почитатели, защото пише добре, и не е злобар..
макар и да го плюеш истерично 10г вече..
боЛкук си, бляко, боЛкук, и пидираззин Голям..
аре, глей си тъпата Сфирка У дома, ако изобщо има такава ..
цитирай
11. blackpredator - абе и аз туй викам
11.12.2018 22:12
тоя добродуЖко Полигор ме помпи сос голема доброта..
а бе я го... сичките от котилото..
цитирай
12. radostinalassa - Кажи ми , по коя част от главите на двамата...
11.12.2018 22:18
е видно, че те не са роднини?
цитирай
13. codetroina - Блякчооу,хак ти е..
11.12.2018 22:19
нека...
да ти гледаме Всички вродената Симплисита..и тролската тъпа дружинка..
сам си го избра...
на мен ми стигат 200, 250 четенки, многооо са ми, даже..

Всеки сам рисува своя образ..и съдба..
цитирай
14. codetroina - някъде ми фръкна комента..
11.12.2018 22:30
radostinalassa написа:
е видно, че те не са роднини?


Благ. ти за Поканата, утре ще напиша по-хубав..
за Родословното дърво на Тато, Фердинанд, Борис и..чаак до Принц Орански..
и Елизабет Първа
следва..
цитирай
15. germantiger - +
12.12.2018 00:27
нещо отвратително е злобна жена

но ПО-ОТВРАТИТЕЛНО Е ЖЕНСКИ МЪЖ - блеки (като име на малко кученце кучка)

НЯКОИ МЪЖЕ НИКОГА НЕ СТАВАТ МЪЖЕ

блеки е един от тях
цитирай
16. codetroina - бай лЕксе, ТИ ме споменаваш редовно....
12.12.2018 17:16
за да си вдигнеш Рейтинга, който е под кота нула..
въпреки..помпажа на ВонМогия, хямболска..

ее, що ревеш тогава..
я питай баба ти росса ,що се навира по 5 п да ме обижда в моя блог??
акъло ти на 13 г..русский мольчик...
/ да спрем до тук, а?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 425920
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031