Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.04.2010 13:21 - СМУЩАВАЩИ И ПРИБЪРЗАНИ ЗАКЛЮЧЕНИЯ ЗА КАТАСТРОФАТА
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 5288 Коментари: 17 Гласове:
18

Последна промяна: 11.04.2010 17:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Катастрофата на самолета ТУ-154,на борда на който бяха полския президент и членове на правителството,депутати на сейма и близки на избитите в Катин през втората световна война полски граждани,хвърли в потрес целият демократичен свят.Странното в случая бе ,че съобщението за трагедията,бе съпроводено с прибързаното заключение на руските медии,че катастрофата навярно е станала по вина и грешка на екипажа при приземяването.При непрогледна мъгла/каквато е била в случая/,приземяването на самолета почти изцяло е зависел от данните и командите,които би трябвало да е давал наземният състав на пилотите.Кацането на практика е било сляпо,което не означава невъзможно.Опитите на пилотите ,да направят четири захождания към пистата,говори че това е било възможно и предполагам оттренирано стотици пъти.Остава само въпросът,до колко данните и командите на наземният състав са били точни и коректни?Невъзможно е радарните системи да направят такава грандиозна грешка по отношение на височината и позиционирането към пистата.Затова поставям въпросът,коректни и навременни ли са били давани данните и командите към пилотите на самолета?Надявам се разследването да изясни причините и виновника за трагедията!



Гласувай:
19



1. boristodorov56 - Има логика в в тази теза!
11.04.2010 16:10
Има логика в в тази теза!
цитирай
2. анонимен - Остава само
11.04.2010 18:07
причината да е наземна грешка .... При всички случаи за Полша си е направо "Катин 2".
цитирай
3. анонимен - мир на праха им
11.04.2010 22:11
Диспечерите са им казали да не кацат... ама те- не. 4 опита са направили, ЧЕТИРИ!!! Какво има да се коментира повече?
цитирай
4. анонимен - stiga konspiracii
11.04.2010 22:17
a moje li da ne sa iskali da poslushat dispejerite.shetoh nekade 4e tova se e slu4valo i drug pat s tozi samolet.
цитирай
5. анонимен - СТРАНДЖАТА
11.04.2010 22:59
Всички знаем какви заключения ще направи таварисшч Путя...
цитирай
6. анонимен - Шибана съветска измет!
12.04.2010 00:04
:@
цитирай
7. анонимен - Не са 4
12.04.2010 00:05
анонимен написа:
Диспечерите са им казали да не кацат... ама те- не. 4 опита са направили, ЧЕТИРИ!!! Какво има да се коментира повече?


5 са! :-D
цитирай
8. анонимен - Данните ли? :))))
12.04.2010 00:16
За какви данни става въпрос? Всяко едно летище в света си има данни относно спецификата си. Тези данни са нанесени на карти с инструкции. На по старите самолети се спускаха карти на целият полет, които наричахме Джепсън. Сега всичко е спътниково и компютърно. Единствените данни, които получава екипажа е за времето, а в случая е имало мъгла. Екипажа не е сляп. Мъглата се вижда. Това е правителствен самолет и спрямо него има повече внимание отколкото към обикновен пътнически или товарен. Истината е най- вероятно там някъде и скоро ще разберем. По- добре да не умуваме без да имаме идея от летене. На всичкото отгоре когато от земята не ти препоръчват кацане не е мъжко да се правиш на мъж дори да ти заповядва президента. На самолета единствения, който има право е командира на екипажа. Ако той реши да не каца там няма да кацне. Просто в случая е решил, обратното и...
цитирай
9. bloghead - Едно въпросче
12.04.2010 01:10
Абе батьо, хайде обясни, защо като има такива чудеса на техниката, все още отменят полети и отпращат кацащите самолети на летище София, когато има гъста мъгла?!
цитирай
10. ok3223 - Този
12.04.2010 07:21
се опитва да прави намеци, както и някои туземци по-горе,които от една трагедия, която е резултат от заповедите на манияк президент, полски до момента, лека му пръст, който обичал да нарежда, както изнесоха медии, да заповядва, кога и как да каца президентския самолет.
4 опита в гъста мъгла, настояване да отиде и кацне на съседно летище, където няма мъгла, и на петия опит за кацане да кататрофира и погуби толкова хора.
Те това , ако не е безмозъчна работа и престъпление, здраве му кажи.
Жалко за невинно загиналите, поради самонадеяната глупост на няколко човека. Командира на самолета и този, който е настоял да кацнат, само там, сега и веднага...
цитирай
11. анонимен - Батьо казва.
12.04.2010 11:02
Значи започвам да обяснявам. Има чудеса на техниката наистина. Те са започнали развитие още когато сме били в "Ташкент". Едни от първите чудеса са ILS и VOR. Системи за насочване на самолета. После излизат OMEGA, а сега се работи с QMS. Тези системи насочват доста точно самолета до самата писта за да кацне. Има обаче една особеност. Всеки командир на самолет минава тестове и резултатът показва при каква минимална видимост може да каца. Резултатът е индивидуален. Летище София разполага със много добра система за насочване, но Летище София е едно от най- мъгливите в света. Дори сме в челните класации. Построяването му там е породено от исторически факти, които няма да обяснявам. Кацането на едно летище се определя единствено от командира по негово осмотрение. Летището, където трябваше да кацнат едва ли е оборудвано със най- съвременна техника и може би това е причината командирът да бъде известен за създалата се ситуация с препоръка да кацне на друго място. За сега няма сила, която да предотврати мъглата в даден район, а дори да има, не всяко летище може да си позволи да я ползва. Това кой е дал заповед за кацане няма да разберем. Това, че заповедта е изпълнена (неуспешно за съжаление) го разбрахме. Това, че е грешка на командира пак го разбрахме. Остава да разберем официалните резултати от разследването, а до тогава... ВСИЧКИ СА НЕВИННИ ДО ДОКАЗВАНЕ НА ПРОТИВНОТО. Наистина жалко за загиналите защото можеше да не са правителствени лица, а обикновени хора. Това няма значение. Има жертви, а това е ужасно!
цитирай
12. vmir - Недостойно е при още неразследвана трагедия да се натрапва вина на загиналите.
12.04.2010 12:02
Това изостря напрежението и подозренията. Освен това, може да е и елемент на психоатака, което се подхранва от прибързаното обяснение със случая опреди 2 години, който без всякакви доказателства, приравняват със сегашния.
Присъствието на дежурния лайнохвъргач между коментиращите напълно потвърждава и това предположение.

В тази връзка ще задам въпроса: Кой е изготвителя на окончателния списък с гостите на честването, от който е бил изключен полския Президент? Някой от лайнохвъргачите може ли да гарантира, че това не е било направено от домакините, за да го елиминират от протокола и да наложат своя версия на събитията в Катин, както нашите дежурни червени лайнохвъргачи не пестят усилия и клевети, за да предизвикат отказ или поне нервност, грешки и нещастия у нас?

И след като сегашния случай се обяснява с предишен, питам се, нима тогавашното рисковано поведение на полския Президент не е имало никаква връзка с тогавашната му външнополитическа позиция към посещаваната държава, дали тогава тя е била в съгласие, хармония и разбирателство с руската, че да се придава припряността единствено на характера му?

Иначе, въпросите в постинга са си напълно резонни, за което поздравявам автора.
цитирай
13. анонимен - странно,
12.04.2010 13:58
но още когато прочетох новината..спонтанно си помислих по въпросите,засегнати от автора,че и още....Още повече,имайки предвид събитията презхождащи трагедията..
Имам си принцип в живота-никога не вярвам на руснак!
Поздрави!
цитирай
14. galinabg - Мдаа,
12.04.2010 21:12
много е логично предположението ти.И въпросите. Поздрави!
цитирай
15. haralanov - Разследването...
12.04.2010 21:29
Разследването по случая най-вероятно ще заключи,че станалото е ,,нещастно обстоятелство,, и е плод на,, техническа грешка,,.
цитирай
16. firopeshev - политическо решение за кацане
13.04.2010 11:24
ok3223 написа:
се опитва да прави намеци, както и някои туземци по-горе,които от една трагедия, която е резултат от заповедите на манияк президент, полски до момента, лека му пръст, който обичал да нарежда, както изнесоха медии, да заповядва, кога и как да каца президентския самолет.
4 опита в гъста мъгла, настояване да отиде и кацне на съседно летище, където няма мъгла, и на петия опит за кацане да кататрофира и погуби толкова хора.
Те това , ако не е безмозъчна работа и престъпление, здраве му кажи.
Жалко за невинно загиналите, поради самонадеяната глупост на няколко човека. Командира на самолета и този, който е настоял да кацнат, само там, сега и веднага...

Не одобрявам квалификацията ти за "туземци", но поддържам твойта теза. Прекалено много факти сочат към политическо решение за кацане.
http://firopeshev.blog.bg/novini/2010/04/13/smolensk-kakvo-shte-pokajat-chernite-kutii.527575
цитирай
17. boristodorov56 - Не вярвам на сълзите на Москва и на ...
14.04.2010 13:02
Не вярвам на сълзите на Москва и на чернетия гестаповец Путин!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2139521
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10895
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930