Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.06.2010 16:55 - КУХНЕНСКИ АСПИРАТОР
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 620 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 23.06.2010 16:56


От доста време не бях влизал в блога,поради една единствена причина,и ето ме днес пред компютъра,за да Ви разкажа за нея.Преди месец и половина съпругата ми даде зор да подменя старата кухненска вентилация,с по-модерен аспиратор.Закупих го, и за мен бе лесно да  извърша монтажа,но сметките ми се оказаха криви.На фона на новото приспособление,кухненските шкафове,които бяха на възраста на дъщеря ми/33г./,изглеждаха страшно вехти и неугледни та се наложи да поръчам нови и по-модерни.След месец време,шкафовете пристигнаха и зачакаха своето зглобяване и монтаж.Всичко може би щеше да е наред,докато не установих,че новите шкафове,хич,ама хич,не се връзваха със стария фаянс на кухненският бокс.Както може и сами да се досетите,след няколко дневно обикаляне по магазините за фаянс,закупих  подходящите плочки,теракол,фугировачна смес,шпакловка за стените,латекс,четки,валяци,шпакли и ред други приспособления и материали,за които всеки уважаващ себеси майстор би ми завидял благородно.И като започнах  едно къртене,чукане,стържене на стени,изхвърляне на боклук и на куп още непотребни неща,които незнам защо бях запазил през годините/навярно от някаква необяснима сантименталност/.Справих се прилично с лепенето на фаянсовите плочки по пода и стените и започнах боядисването с латекс,което ми дойде,като забавление и отдих след порядъчната хамалогия предните дни.После се борих няколко дни с дупчене на панела който се оказа много як и стопих дузина бургии,докато закача по стените новите шкафове.След още няколко дни работа за доизглаждане на някои пропуски при ремонта,кухнята придоби вид на млада невеста,а пък аз,след като отслабнах със седем килограма и дрехите ми станаха доста широчки,седя в подновената ни кухня и се наслаждавам на творението си.Дори временно си преместих компютъра в нея...Сега ви пиша защо бе моето отсъствие от блога и размишлявам върху реторичният въпрос;какво би станало,ако и за България закупим подходящ аспиратор,та да изсмуче вековната плесен,в която сме принудени да живеем ние и децата ни...Някой би нарекъл този аспиратор Промяна,други Революция...Но тези две думи не са ли едно и също нещо?                        



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2138731
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10895
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930