Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
05.10.2010 15:35 - ПРАВИТЕЛСТВОТО НА ГЕРБ В ПАНИКА!
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 1587 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 05.10.2010 21:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  На правителственото заседание,на което са участвали синдикатите и стопанската камара на работодателите, до споразумение не се е стигнало,за управлението на средствата от здравната каса.Лекарският съюз настоява,държавата да няма намеса в разпределението на средствата в здравеопазването и резерва на касата.Преведено на популярен език,това означава кражбите в сферата на здравеопазването да продължат.От своя страна синдикатите са  поискали осигуровките за пенсии да бъдат вдигнати на пет процента,на което искане работодателите са подскочили до тавана и са заявили,че ще започнат масови съкращения.От тези искания герберистите са изпаднали в паника какво ще правят и работят от утре,ако шефът им подаде оставка.Той ги успокоил,че за всички ще намери работа.Например той е решил да стане професионален футболист в отбора на "Скрита сила"-в с.Мъдрево.Като допълнителна работа си заплюл-валякчия на тенис корт.За подчинените си,като вещи по " Първи копки", им е запазил работни места в подръжката на паркове и градини,както и в залесяване на пустеещи земи и райони,на които съблазнителни предложения,подчинените му заклатили отрицателно глави и трескаво започнали да се оглеждат към лявото политическо пространство.Какво ще се случи от тук на татък,може само да се гадае,та затова съм се запътил към една циганка с доказани гадателски способности във "Факултето"!

П.П.Осведомени ми разказаха,че Цветанов е резервирал и двеста работни места в общинска фирма "ЧИСТОТА"-по програма "ЧИСТИ РЪЦЕ",но за целта щял да уволни всички цигани,за да участват в програмата по "РОМСКОТО ВКЛЮЧВАНЕ".Амин!Така се работи...С един куршум-два заека...Чия беше тази система?На Барон Мюнхаузен...?На Храбрият Шивач...?Или..Май беше на Макс и Мориц...Както и да е.Който има желание,може да продължи постинга,няма да претендирам за авторски права,и без това трябва да вървя,че току виж докато се мая,и мен са преквалифицирали в метач на есенната шума или на очакваният сняг!



Гласувай:
8



1. boristodorov56 - Добре си го казал!
05.10.2010 18:51
Добре си го казал!
цитирай
2. rebellion - Едно мнение в стихове ; Месията Боко
06.10.2010 09:31
Боко ми на мене викат

и често с мене се бъзикат

но навярно те не знаят

че водач съм им към Рая !

Аз съм новия Месия

давам всичко на тепсия

но никой май не ме признава

само ми се подиграват

Доста хора агресивни

те за мене са противни

само знаят да се пъчат

и се пробват да ме лъжат

Знайте - че не сте познали

аз си имам "идеали"

ум и разум ще ви уча

дори юмрука си ще включа

цитирай
3. andrei - МНОГО ДОБРЕ КАЗАНО
06.10.2010 09:49
Лека полека се намираме,един с друг.Надеждата ми е,че повече хора ще прозрат лъжите с ,които са облъчвани!Поздрав и бъди здрав!
цитирай
4. rebellion - Лека полека се намираме, един с д...
06.10.2010 12:06
andrei написа:
Лека полека се намираме,един с друг.Надеждата ми е,че повече хора ще прозрат лъжите с ,които са облъчвани!Поздрав и бъди здрав!

Благодаря за пожеланията !
Време е глупостта в политиката , както и във всяко измерение да отиде в коша за боклук на историята , където и е мястото !
цитирай
5. haralanov - Паниката на правителството...
07.10.2010 08:43
Тази паника се и задълбочава,защото проблемите се умножават с всеки изминал ден.Интересни времена ни чакат...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2132816
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10895
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930