Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
06.11.2010 19:37 - ГРОЗНА МАНИПУЛАЦИЯ ОТ ВЕСТНИК"АТАКА"
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 14094 Коментари: 15 Гласове:
20

Последна промяна: 06.11.2010 19:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес случайно видях в електронния вариант на вестник "Атака",моя публикация от 2.11.2010г в блог бг.под надслов " Лекарско нахалство" ,но публикувано във вестника,като писмо от мен до редакцията им,което аз не съм изпращал.Ето линк към публикацията във вестник"Атака".http://vestnikataka.bg/show_news.php?id=202293&cat=10                                    Възмутен съм от тази манипулация с моето име и постинга ми в блог.бг. Пускам Ви коментарът ми до вестник "Атака".                                                                                               "           Уважаема редакция на вестник "Атака,уведомявам Вас и читателите на вестника,че не съм изпращал писмо до редакцията с моя публикация от blog.bg.oт 2.11.2010г.Тази манипулация е твърде непочтена,за което искам редакцията публично да  ми се извини и да обясни,как моя публикация се е озовала във Вашият вестник без мое знание.
Ето линк към блога ми http://andrei.blog.bg/politika/2010/11/02/lekarsko-nahalstvo.628473                   


Тагове:   манипулация,


Гласувай:
20



1. haralanov - Хм...
06.11.2010 20:00
Би трябвало да ти се извинят!
цитирай
2. andrei - Здравей Хараланов!
06.11.2010 20:11
Би трябвало да ми се извинят,но до този момент това не се е случило.Нямам нищо общо нито с партия "Атака",нито каквито и да са взаимоотношения с вестника им.Бъди здрав!
цитирай
3. анонимен - -:)
07.11.2010 00:25
Ще съм много изненадан ако тези писачи , подвластни на имитаторите на национализъм от Атака се извинят. Но ще чакам!
цитирай
4. chara - Изумена съм!
07.11.2010 00:53
Съвсем ли не им остана фантазия да пишат сами, те се налага на "крадат" от блог-пространството?!!
Да не вземе да им стане навик, че тогава ...
цитирай
5. andrei - Чара,този похват
07.11.2010 05:06
на атакистите,минава всички граници на разумно поведение.Явно до там стигат възможностите им-да откраднат каквото могат.Забелязах,че и при другите им публикации-похватът е един и същ.
цитирай
6. hristo27 - Да не би да се изчерпаха вече тия от ...
07.11.2010 11:28
Да не би да се изчерпаха вече тия от "Атака" ?!?
цитирай
7. beehive - Можете да си търсите и правта
07.11.2010 15:06
Чл. 94. (Изм. - ДВ, бр. 99 от 2005 г., в сила от 10.01.2006 г.) (1) Който наруши авторско право, сродно на него право или друго право по този закон, дължи обезщетение на носителя на правото или на лицето, на което той е отстъпил изключително право за използване.
(2) Обезщетение се дължи за всички вреди, които са пряка и непосредствена последица от нарушението.
(3) При определяне размера на обезщетението съдът взема предвид и всички обстоятелства, свързани с нарушението, пропуснатите ползи и неимуществените вреди, както и приходите, реализирани от нарушителя вследствие на нарушението.
(4) Съдът определя справедливо обезщетение, което трябва да въздейства възпиращо и предупредително на нарушителя и на останалите членове на обществото.
Чл. 94а. (Нов - ДВ, бр. 99 от 2005 г., в сила от 10.01.2006 г.) (1) Когато искът е установен по основание, но няма достатъчно данни за неговия размер, ищецът може да иска като обезщетение:
1. от петстотин до сто хиляди лева, като конкретният размер се определя по преценка на съда при условията на чл. 94, ал. 3 и 4, или
2. равностойността на предмета на нарушението по цени на дребно на правомерно възпроизведени екземпляри.
(2) При определяне на обезщетението по ал. 1 се вземат предвид и приходите, получени вследствие на нарушението.
цитирай
8. raders - трудно
07.11.2010 15:26
Проблемът е, че няма как да докажеш, че не си изпратил сам текста и е невъзможно да ги съдиш. Копелетата са помислили по въпроса. Освен това всеки може още сега на препише някакъв текст от някъде и да го изпрати където си иска. Щом си го пуснал в интернет, забрави за всякакви претенции.
цитирай
9. beehive - Аз съм описал моя случай в постинг ...
07.11.2010 16:16
Аз съм описал моя случай в постинг 059. НЕДОВЪРШЕНИ ИСТОРИИ. Търсих помощ и от админа на blog.bg. Те се отзоваха но успоредно сд това аз си намерих и адвокат за консултации. Проблеми за доказателствата са на адвоката. Те знаят кака, кога, защо и т.н? Прочетете под чертата където пише " Blog.bg Всички права запазени". Няма значение, че е пуснато в интернет. Успех
цитирай
10. andrei - Благодаря на всички за съветите,
07.11.2010 17:50
но преди всичко исках да подчертая дебело,че нямам никакви взаимоотношения-нито с партия Атака,нито с вестника им.Все някога ще си намерят майстора.Поздрав на всички!
цитирай
11. dolsineq - Не виждам смисъл да търсиш винов...
07.11.2010 18:24
Не виждам смисъл да търсиш виновника, Андрей. Написал си една истина, която много хора ще имат възможност да прочетът, а колкото до лакомията на докторите, глас не ще...
цитирай
12. beehive - Dolsineq, въпросът не се свежда до ...
07.11.2010 21:48
Dolsineq, въпросът не се свежда до това, че Андрей е написал една истина, а до факта на ползване на негови (ползвали са и мои) материали без негово разрешение, а още повече с търговска цел . Вестникът си позволява да продава чужди материали, разбирай крадени. Дори и в рамките на интернет, всеки уважаващ себе си блогер , за радост са много, при ползване на чужд материал ( дори само цитат, или фотография ) е необходимо да цитира източника. Аз само веднъж си позволих да намекна на един блогер, че е необходимо да цитира източник, защото в постовете му личат не негови материали и вижте какво се получи http://jones.blog.bg/technology/2010/07/30/bremeto-na-maui.584303 . А на това се казваше плагиатство, нали? На мен, ( и не само на мен) ми харесва да пия вода не от реката, колкото и качествено да е разбъркана за да не се разбере колко е плитка, а от извора. И не само това…., но този въпрос от много отдавна не стои пред мен.
PS. Срещнах и друг подобен случаи. Блогерът, от когото са заимствали (присвоили, откраднали) постинг, се радваше на този факт и го приемаше едва ли не като отлична оценка за неговото творчество. Разни хора,.. разни разбирания, разни гледни точки..и т.н.
цитирай
13. veselaj - И с мен се случи същото. Случайно ...
08.11.2010 11:06
И с мен се случи същото. Случайно разбрах, че на 24.8 са публикували статия от блога ми. За съжаление не видях никъде адрес на вестника, но писах до сайта на "Атака" и, естествено, нямам отговор. Аз също нямам никакво отношение към "Атака" и ми стана обидно, но не съм наясно какво да правя. Ако разбереш, пиши.
цитирай
14. andrei - do veselaj
08.11.2010 11:31
Единственото което можах да направя,е че пуснах опровержение на техният сайт.Явно в това вестниче са пълни бездарници и негодници...
цитирай
15. vmir - Човек цял живот се придържа, понякога и воюва за възгледите си,
09.11.2010 06:28
и е неприятно, когато някой ги заплашва по нерегламентиран начин, или създаде погрешно впечатление за тях с поставянето им уж от името на автора на недобрявано от него място.

Дано по-скоро да се отървем от подобни похвати.

Поздрави.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2123647
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10892
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031