Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
26.06.2013 15:09 - НАБЕДЕНИЯТ ЗА ПОЕТ,ЕВРЕИНА-ПРОВОКАТОР СУГАРЕВ Е РЕШИЛ ДА СЕ ПОДЛОЖИ НА ЛЕЧЕБЕН ГЛАД.СЪЖАЛЕТЕ ПОРЕДНИЯТ ИДИОТ...ДАЙТЕ МУ СИНЕКУРНА СЛУЖБА,ЗА КОЯТО ОТДАВНА ПЛАЧЕ!
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 3798 Коментари: 4 Гласове:
13

Последна промяна: 26.06.2013 16:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Много късно се сети да гладуваш бе Сугарев!Когато целият народ четри години гладуваше и не можеше да си плаща сметките за ток и насъщния,ти къде беше,та чак сега си решил да се посветиш на лечебен глад?Ти се превърна в по-голям ибрикчия на ГЕРБ и Борисов от Яне-Ярешки!Знам,че ти е мъчно,че ГЕРБ не са отново на власт и обещаният ти дипломатически пост ти се изплъзна изпод носа,но такъв е животът!Хазартни помияри като теб,заслужават само презрение,та дори и да пукнеш от глад няма да впечатлиш никой !!!

П.П.-Дали вместо да се подлага на здравословен глад,Гн,Сугарев не е по-добре да се самозапали и изгори в пламъците на "борбата"-така поне ще остане в историята и пример за поколенията евреи???Верно акта на самозапалване е доста мъчителен,но затова пък е зрелищен,ефикасен и необратим!?Ако Гн.Сугарев ме покани да присъствам на аутодафето,обещавам,че няма да нося пожарогасител!


Тагове:   andrei,


Гласувай:
13


Вълнообразно


1. анонимен - Цялата работа е толкова трагико...
26.06.2013 16:53
Цялата работа е толкова трагикомична. Лудостта на един народ, който търси начин да се самозатрие.
цитирай
2. tomcat2 - и аз съм поет, ето го моето хайку в ...
26.06.2013 17:09
и аз съм поет, ето го моето хайку в сугаревски стил

Днеска срах,
утре ще пикая
жаба кряка нейде в края.
цитирай
3. tomcat2 - и аз съм поет, ето го моето хайку в ...
26.06.2013 17:10
и аз съм поет, ето го моето хайку в сугаревски стил

Днеска срах,
утре ще пикая
жаба кряка нейде в края.
цитирай
4. andrei - Понеже не по моя вина изчезна коментар на Катана-сенсей,
26.06.2013 18:09
ще му отговоря,че аз съм същият Андрей,който не веднъж е писал срещу лекарската мафия,пиша и днес,но никога и с една дума не съм защитавал която и да е партия,или членувал в такава.Винаги съм бил на страната на онеправданите и подтиснати български граждани и никога на страната на политическата и икономическа олигархия,която надали се нуждае от защита.Днес подкрепям Програмното Правителство,защото имам надеждата и съзнанието,че то трябва да свърши важни за хората неща,оставени без всякакво внимание от правителството на Мутрата Борисов,който Ти Катана подкрепяше.Знам,че ти е много трудно в такава ситуация,да се правиш на морален съдник.Изясни ли ти се моята позиция,която пак повтарям не е партийна!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2123662
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10892
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031