Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
16.03.2013 15:04 - АКТИВНО МИЛИЦИОНЕРСКО МЕРОПРИЯТИЕ НА МУТРАТА БОРИСОВ-СЪЖАЛЕТЕ ИДИОТА !
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 2996 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 19.03.2013 09:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Вчера от МВР съобщиха,че в изоставена постройка срещу резиденцията в Бояна обитавана от бившият вече Премиер,е намерен автомат Калашников,с което се внушава на българските граждани,че видите ли,живота на бившият Премиер е бил действително застрашен.Ето с такъв тъп милиционерски трик,искат да ни убедят,че думите на Борисов в НС,че Ахмед Доган е поръчал убийството му-с намереният автомат,вече придобиват и материално изражение.

По какъв повод полицаите са влезли в тази необитаема постройка не се съобщава.Навярно поради липса в София на достатъчно тоалетни,са влезли в нея да се облекчат и не щеш ли се спънали в автомата.Дали от бързане или по някаква друга причина не са открили и артилерийска гаубица на която е висяла и чалмата на Доган...но това са бели кахъри които след някой и друг оглед  ще се намерят-въпрос на време и добро желание!Ето как драги приятели,полицаите ни вземат за канарчета,на които могат да пробутат всякакви тарикатлъци.

Няма да се учудя,ако след някой и друг ден,полицаи влязат в още някоя необитаема постройка, отново да облекчат естествените си нужди и вземат та открият и отвлеченото дете на Брендо!Не знам,но то бива егоцетризъм и властолюбие,бива,ама това надминава свякакви очаквания за нормалност от човек изгубил пълна ориентация и критичност към себе си и трагичното дередже до което докара страната и нейните граждани.Без да му се налага отново да влиза в болница на Мутрата Борисов ,бих му определил диагнозата,

като форма на тежка социопатия и болезнен нарцисизъм,при които човек се чувства самодостатъчен,но в моменти на просветление разбира защо е мразен-и понеже е страхливец по рождение,принуждава приближените си да вършат вместо него-престъпление след престъпление и помпа самочувствие което винаги му е липсвало!В средите на психолози и психиатри е известен факта,че най-жестоките престъпници са патологичните страхливци!!!

НАБЛИЖАВАТ ИЗБОРИ,ТА Е ДОБРЕ ДА ПОМИСЛИТЕ ВНИМАТЕЛНО ПРИЯТЕЛИ,ДАЛИ БИХТЕ ГЛАСУВАЛИ ОТНОВО ЗА ЧОВЕК С ПРЕСТЪПНО МИНАЛО И ТЕЖКА ФОРМА НА ПСИХИЧНО ЗАБОЛЯВАНЕ !!!

П.П.-Наложи се да пиша послепис,след като в Събота по новините в 20ч,по БНТ,от прес-центъра на МВР съобщиха и напомнят,че намереният автомат е бил със заглушител и пълнител с патрони,без които намереното оръжие би послужило единствено за тояга.С нетърпение очаквам в неделните новини да добавят,че са открили и оптически мерник,както и останки от рахат-локум и баклава,с което ще се затвърди окончателно турската връзка с намереното оръжие и подготвеното покушение срещу "божеството"Мутра !!!



 


Тагове:   andrei,


Гласувай:
10


Вълнообразно


1. aveboko - Мила Ми, любима Ми, Бол-Гария! Дойде Ми време да Ми станеш и от сън Ми и да Ми се събудиш!
23.03.2013 16:04
Мила Ми, любима Ми, Бол-Гария! Дойде Ми време да Ми станеш и от сън Ми и да Ми се събудиш! За да не Ми забравиш за някои моменти от моето Ми Аз, ето Ми посланието Ми:
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2120348
Постинги: 979
Коментари: 2248
Гласове: 10891
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031