Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
06.05.2013 08:39 - ПОРАДВАХТЕ ЛИ СЕ ПО "НОВА ТЕЛЕВИЗИЯ" НА ТЪПАКА-МУТРАТА БОРИСОВ И НА ИБРИКЧИЯТА-ДОНОСНИКА НА ДС КЕВОРКЯН?
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 2291 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 07.05.2013 16:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако все още сте се съмнявали в интелектуалните възможности и образователен капацитет на Мутрата Борисов-след вчерашното му интервю по "Нова телевизия"  в предаването "Всяка Неделя" на доносника и ибрикчията Кеворкян,се надявам,че всякакви съмнения относно качествата на тъпака Борисов са отпаднали окончателно.

Единствено продължавам да се учудвам на нахалството на Борисов и на упоритоста с която продължава да демонстрира цялата си простотия пред българския народ,без капчица свян и  срам,което потвърждава правилото,че колкото един човек е по-прост,толкова му е по- лесно и морето му е до колене!

Тези идиотски изяви на Мутрата Борисов,много ми приличат и напомнят за един квартален пияница,който като се напиеше порядъчно, обикаляше квартала докато не станеше за смях и на гаргите.На моите думи да се прибере в къщи и да не се резили,ми отговаряше съвсем сериозно;"Че аз за какво съм се напил,ако не ме види целият квартал".

Е, ако за четри години, драги ми сънародници не се нарадвахте на простака Мутрата Борисов,който съсипа България,та станахме за смях на целият Свят-на предстоящите избори за НС отново гласувайте за него,та после и децата ви  да ви проклинат докато сте живи?!

П.П.-Забелязали ли сте,как се кръсти Мутрата Борисов-като крадец,който знае,че върши нещо нередно?!
В неговият "богат"речник,не съществуват думи като ;любов,обич,състрадание,милост,другарство,семейство,нац.достойнство и все в тази поредица,които е заменил с; лош матриал,пидираси,манафи,овчари ,кучета,алчни майки,алчни пенсионери  и т,н и т.н.


Тагове:   andrei,


Гласувай:
10


Вълнообразно


1. stivistiv - Кеворк ми стана ясен, още от първото ...
06.05.2013 09:14
Кеворк ми стана ясен ,още от първото предаване ,че хитро и лукаво,чрез събеседниците си ще лъска задника на Б.Б.А Боклук Боклуков ,става все по-жалък и по-жалък.Единственото,което изпитвам при изявите на тоя нарцис е погнуса и отвращение.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2123461
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10892
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031