Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.05.2013 21:18 - КОЙ КОГО Е ИЗОЛИРАЛ ОТ ВЛАСТТА-"Атака"ГЕРБ,ИЛИ ГЕРБ "Атака"?
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 1315 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 24.05.2013 20:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Седмица след парламентарните избори,БСП,ДПС и "Атака",се носеха по вълните на щастието-как са изолирали ГЕРБ от участие във властта и как всички парламентарни и извън парламентарни партии са против даване отново  властта на ГЕРБ,макар че са първа политическаа сила,с най-много депутатски места в НС-и това щеше да е вярно,ако пиесата не бе от няколко части.

Както често се случва на театрални постановки-публиката проспа последното действие на пиесата,изморена от твърде сложният сценарий и неочакваните обрати в поведението на главните герои,които вместо да убият триглавата ламя,взеха че я венчаха за най-личната си мома "Истина",където след уморителни пресмятания,какво ще се роди от този брак по сметка,пиха по ракия в близката кръчма и сред възгласи "Българи Юнаци",доволни че са запазили главите на раменете си с тази хитра сделка,заспаха в крайпътната канавка.

Ако оставим настрана фабулата на пиесата и се върнем в реалността на живота и към заглавието на постинга,което внушение провокира моите размисли за резултата от изборите-и кой кого е успял да изолира от властта,ще стигнем до нелицеприятният извод,че единствено българският избирател за пореден път бе изолиран от властта и лишен от възможността да определя сам своята съдба и съдбата на България.

И ако трябва да завърша по нашенски ще кажа,ЧЕ ПАК НИ ПРЕЕБАХА...

П.П.-Често съм упрекван от блогъри,че само критикувам партиите,а не казвам на коя партия съм привърженик,или симпатизант.Ако някой е проследил внимателно постингите ми още от създаването на моя блог,би трябвало да е разбрал,че съм наясно как бе създаден целият политически ладшафт от крайно ляво до крайно дясно в България, от БКП и нейните силови креатури в които аз нямам място и не свързвам своите идеи и мечти с тях.Извинете ме,ако не съм оправдал вашите очаквания!



   


Тагове:   andrei,


Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2123848
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10892
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031