Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
18.07.2020 11:36 - Искам да вярвам на Президента Радев,НО;
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 988 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 19.07.2020 12:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Нищо не съм чул за каква България работи;за социална държава,или за дивашка пазарна икономика ?

Нищо не съм чул от него;Р.България,лоялен член ли е на ЕС,или е сателит и васал на САЩ ?

Нищо не съм чул за отношението му към;чуждестранните дружества,които експлоатират и ограбват природните богатства и водите на страната?

Нищо не съм чул за позицията му по;американските топлоцентрали в Мариците и за фиктивните ел.добивни и  разпределителни дружества?

Нищо не съм чул от Президента за проектите на РФ в областта на енергетиката в Р.България ?

Нищо не съм чул от него за ;Има ли Р.България действителен национален суверенитет?

Нищо не съм чул от него за промяна в осакатената Българска Конституция ?

Не мога да разбера що за съветник има в лицето на чифутина и предател Соломон Паси ?
Накрая бих го попитал;след като подкрепя справедливото недоволство на хората в България,имали готова програма с която да се сложи ред и справедливост в страната ?

Това са малка част от въпросите, на които хората очакват конкретни отговори !!!



Гласувай:
9



1. morskipesni - Да, все важни въпроси..
18.07.2020 19:13
Правилно е да се публикуват по-често. Радев ще овладее властта, в това няма съмнение. Нека се замисли отсега какво ще трябва да се направи. Аз му пратих своите въпроси и предложения по ел. поща- още в началото на протестите. Имам даже вх. номер.
цитирай
2. andrei - благодаря за коментара!
19.07.2020 06:22
но според крумбелосвет всичко което съм написал е било лъжа!!!Какво да го правиш-бетонирана глава!
цитирай
3. bojinkata - Съгласен! Не ми е ясно какво прави ...
19.07.2020 09:09
Съгласен! Не ми е ясно какво прави сопол паси до Радев?! Какво толкова му харесва, на този откровен враг на бъргарския народ, даже са приятели?! Дали не го контролира?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2134861
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10895
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930