Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.03.2022 05:34 - Какъв ти Европейски Съюз-Това вече е Четвъртият Райх!!!
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 828 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 11.03.2022 09:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Така нареченият ЕС,обхванат от истерия против всичко руско,за няколко месеца си показа истинската фашистка същност и зъби!!!

Неприкрито подпомаган и въоръжаван от еврейските фашисти на САЩ,с ядрени и бактериологични оръжия,против цялото славнско население,започна неприкрит поход срещу Русия и нейното унищожаване!!!

Само в Украйна Пентагона е инсталирал над 30 биологични лаборатории с военно предназначение и бе на крачка да подари на украинските фашисти и атомни бомби!!!

По целият Свят биологичните лаборатории на САЩ финансирани от Пентагона са над 350,като по-голямата част са по границите с Русия!?

Още ли се чудите откъде се взе Ковид вирусът и кой е отговорен за това???

Добре е ,че Русия се усети накъде духа вятърът и предприе изпреварващ ход срещу украинските фашисти и побъканият шут Зеленски!!!

Няма никакво време за чакане и колебание на РФ-незабавно трябва да бъдат прекратени,всички доставки на газ,петрол и всякакви стратегически суровини,към Европа и САЩ!!!

Срещу Русия започна неприкрита война от фашистите на Европа и САЩ!!!

В България по медиите и не само,като плужеци изпълзяха фашизираните ИДИОТИ,начело с Мижитурката Рдев и поставеното от САЩ правителство на илитерата и Мошеника Киро Тъпото!!!

Няма време за чакане братя българи!!!Да излезем и да пометем тази фашистка паплач от страната!!!

П.П.-Случайно ли,новият Канцлер на ФРГ е син на генерал от СС???Няма случайности-всичко е добре измислено!!!

По известни данни,в България има шест американски бактериологични и химични лаборатории!!!

Защо правителството мълчи по този въпрос???













Гласувай:
4



1. blog13 - цитат:"Няма време за чакане ...
11.03.2022 08:07
цитат:"Няма време за чакане братя българи!!!Да излезем и да пометем тази фашистка паплач от страната!!!"

Ще ти трябва и начин по който да стане това нещо, към което призоваваш. Не подцнявай начина. Българите са да речем шест милиона електорат. Как си представяш че излизат шест милиона и си казват многоликата воля - да, и в случая ще има известни различия дори между подкрепяшите принцппно това което и ти казваш. И тези различия трябва да бъдат чути и обсъдени.

Така че ще ти трябва начин. И този начин, аз твърдя, че съм го дал, защото съм направил качествен анализ на избирателните системи и съм предложил конкретна избирателна система, която е правилна. Напраил съм го вече. Търси в блога ми. В една от последните теми, конкретно съм предложил лесен начин. Той не е пълната схема на избирателната система която съм предложил. Пълната също е предложена някъде в блога ми.

А иначе наистина няма време. Отдавна го казвам. Като ми пееш, Пенке ле, кой ли ми те слуша?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2124207
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10892
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031