Постинг
15.06.2012 16:04 -
ПРЕЗИДЕНТ ЛИ Е ПЛЕВНЕЛИЕВ,ИЛИ ПАЛЯЧО???
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 15998 Коментари: 32 Гласове:
Последна промяна: 16.06.2012 14:02
Прочетен: 15998 Коментари: 32 Гласове:
20
Последна промяна: 16.06.2012 14:02
Както често се случва в България,очакванията на хората,особено когато гласуват за парламент,местни органи на власт, или президент-разко се рзминават в последствие от предварително декларираните намерения.Такъв е случаят и с Плевнелиев,който бе избран за Президент на България.От декларираните му намерения да е Президент на всички български грждани,се превърна в послушно куче и клоун на неподправения тъпак и мутра Борисов.
След разходките си из Европа и САЩ,където с нескопосаното си поведение и непремерени изказвания само предизвикваше смях и съжаление-да споменаваам ли откровенно грандоманският и глупав подарък,който поднесе на Папата във Ватикана...Вчера Премиера подсвирна на Плевнелиев да упражни вето и върне закона за избор на ВСС,който бе приет от парламентарната група на ГЕРБ,под давлението на самият Борисов... и Плевнелиев свърши тази работа без забавяне,след което побърза да побегне като бито куче,нейде из Европа.
Първоначално след избора на Плевнелиев за Президент на България си мислех.че някои странности на този човек/кланя се на ляво и дясно като китаец и хили като селски идиот/ се дължат на неочакваното му издигане на върха във властта и е естествено да изпитва някакво притеснение от неочаквано сполетялата го власт...Обратно на очакванията на публиката,която си мислеше,че вече се е покачил на черешата и от това му се вие свят-се оказа че Плевнелиев още не слязъл от селската черница,където омацан до уши от дудите,заприлича на палячо от някоя нескопосана пиеса...Кой е режисьора на пиесата-надявам се да сте разбрали.
П.П.-Трети ден природозащитни организации и граждани протестират срещу промяната на закона за горите,но Плевнелиев се прави на глух и сляп...Няма президентско вето за този откровенно лобистки и мафиотски закон.Друго е когато Премиера му нареди...Нали...!Случайно някой да е видял тези дни Министъра на Екологията?Запознати с въпросната дама ми писаха на лични,че дамата има тежък махмурлук след поредното си пиянство.
След разходките си из Европа и САЩ,където с нескопосаното си поведение и непремерени изказвания само предизвикваше смях и съжаление-да споменаваам ли откровенно грандоманският и глупав подарък,който поднесе на Папата във Ватикана...Вчера Премиера подсвирна на Плевнелиев да упражни вето и върне закона за избор на ВСС,който бе приет от парламентарната група на ГЕРБ,под давлението на самият Борисов... и Плевнелиев свърши тази работа без забавяне,след което побърза да побегне като бито куче,нейде из Европа.
Първоначално след избора на Плевнелиев за Президент на България си мислех.че някои странности на този човек/кланя се на ляво и дясно като китаец и хили като селски идиот/ се дължат на неочакваното му издигане на върха във властта и е естествено да изпитва някакво притеснение от неочаквано сполетялата го власт...Обратно на очакванията на публиката,която си мислеше,че вече се е покачил на черешата и от това му се вие свят-се оказа че Плевнелиев още не слязъл от селската черница,където омацан до уши от дудите,заприлича на палячо от някоя нескопосана пиеса...Кой е режисьора на пиесата-надявам се да сте разбрали.
П.П.-Трети ден природозащитни организации и граждани протестират срещу промяната на закона за горите,но Плевнелиев се прави на глух и сляп...Няма президентско вето за този откровенно лобистки и мафиотски закон.Друго е когато Премиера му нареди...Нали...!Случайно някой да е видял тези дни Министъра на Екологията?Запознати с въпросната дама ми писаха на лични,че дамата има тежък махмурлук след поредното си пиянство.
Вълнообразно
СЪДА В СТРАСБУРГ ОСЪДИ БЪЛГАРИЯ ЗА УБИЙС...
"ЮЖЕН ПОТОК",РЕСТАВРАЦИЯ НА СО...
СЛЕД РЗС И СДС СЕ ЦАНИХА ЗА ИБРИКЧИИ НА ...
"ЮЖЕН ПОТОК",РЕСТАВРАЦИЯ НА СО...
СЛЕД РЗС И СДС СЕ ЦАНИХА ЗА ИБРИКЧИИ НА ...
Исторически изпражнения
Лавров стана за смях -само за часове шве...
Досието на Доган крие нелицеприятни факт...
Лавров стана за смях -само за часове шве...
Досието на Доган крие нелицеприятни факт...
Андро,можеш ли да ми обясниш какви са задълженията на президента?Това са функциите:Функциите и правомощията на президента са регламентирани от член 94 до член 102 в конституцията на Република България. Президентът дава и възстановява българско гражданство, назначава и освобождава от длъжност висши държавни служители, упражнява право на помилване, опрощава несъбираеми държавни вземания, упражнява контрол върху законодателната дейност на Народното събрание чрез правото на отлагателно вето (правото да върне на Народното събрание приет закон за ново обсъждане). Президентът е върховен главнокомандващ въоръжените сили на България. По предложение на министерския съвет, президентът на Републиката назначава ръководители на дипломатическите представителства и постоянните представители на Република България при международни организации. [4]Както и официалните визити в чужбина.Никак не го харесвам,но от написаното от теб разбирам,че си е свършил работата:)Намери какви са функциите и на премиера,за да се информираш преди да пишеш политически постинги:)
Поздрави:)
цитирайПоздрави:)
полишинел при това с дълъг нос!
цитирай
3.
andrei -
unknown1-Задълженията и правомощията на Президента са ясно дефинирани в
15.06.2012 16:51
15.06.2012 16:51
конституцията на България.Въпросът е как ги изпълнява и не изпадали в смешни и конфузни ситуации,с което нанася щети на президентската институция!За премиера нямам достатъчно думи за да го опиша.Явно не си разбрала акцента в постига,но какво мога да направя-всеки чете и чува,това което му се ще.
цитирайАндро,акцентът на постинга изглежда са отблъскващите му маниери,които аз не коментирам,тъй като не съм на селския мегдан.Ако този раболепен тип си върши работата не ми интересува как се кланя като китаец,какво подарява на папата и дали пръцка пред журналистите.С какво Първанов беше по-активен в очите ти?:)Той как и за какво прослави България?само не ми казвай,че е Първанов е по-добър,защото е флиртувал по-добре с камерите на журналистите!:)
цитирайПостинга е по конкретен повод и толкоз!За президентите на България от началото на "Прехода"може да се напише обемиста студия,но едва ли някой от тях е оставил трайна и полезна следа за развитието на България,което си заслужава да се дискутира.По-скоро е обратното...
цитирай
6.
анонимен -
Абе, човек, който собствената му ...
15.06.2012 19:22
15.06.2012 19:22
Абе, човек, който собствената му жена не го бръсне за слива какв да е освен мухльо.
цитирайandrei написа:
Постинга е по конкретен повод и толкоз!За президентите на България от началото на "Прехода"може да се напише обемиста студия,но едва ли някой от тях е оставил трайна и полезна следа за развитието на България,което си заслужава да се дискутира.По-скоро е обратното...
Съгласна съм,че нито един Български президент не заслужава да го обсъждаме.
И,Андро,ни най-малко не ти вменявам симпатии към този човек:)Изглежда,че длъжността в същината си е пасивна:)
Поздрави.
То ,че Боко си пада по кучетатат си е истина ,ама все си мислех ,че не се занимава с мъничета.
цитирайkushel написа:
Абе, човек, който собствената му жена не го бръсне за слива какв да е освен мухльо.
Него го избра Цветанов -не видяхте ли как му се хвърли на шията след изборите
искаше да се кандидатира за Президент,а след като номинира и бе избран в последствие Плевнелиев за длъжността -с всички сили се мъчи да обезличи президентската институция,която както сама си забелязала е пасивна и изпразнена от съдържание.Може би за това му трябваше човек като Плевнелиев,който да играе ролята на "сламеният човек",от когото да не зависи нищо и преди всичко да е послушен.Поздрав!
цитирайкакто и твоето за Цветанов,но знае ли се вече какво става с държава/ако приемем,че има още такава/ оставена на произвола на "ветровете"от изток и от запад...?!
цитирай
12.
lidis -
Несполучлив палячо е
15.06.2012 20:18
15.06.2012 20:18
Не е трудно да се види отстрани...Толко са му възможностите.
цитирайнесполучлив... като българската демокрация.
цитирай
15.
анонимен -
Абе, човек, който собствената му ...
15.06.2012 20:33
15.06.2012 20:33
kostadin написа:
Него го избра Цветанов -не видяхте ли как му се хвърли на шията след изборите
kushel написа:
Абе, човек, който собствената му жена не го бръсне за слива какв да е освен мухльо.
Него го избра Цветанов -не видяхте ли как му се хвърли на шията след изборите
А разликата в процентите беше твърде малка. Вчера прожектираха филм за нарушенията на изборите в Брюксел.
16.
andrei -
kushel-Добре е,че са го видели в Брюксел-да видя какво ще говорят след това
15.06.2012 20:52
15.06.2012 20:52
политиците от ЕС.Нашата работа е като на пияницата на когото казваш да се прибере в къщи,за да не става за резил-а той ти вика;"Аз за какво съм се напил,щом няма да ме види целия квартал"...Та нека ни видят голия задник европейците и пак да дадат подкрепа на Главанака...
цитирайне е важно.Но е добра кукла на конци за премиера:)))))
цитирайНАЛИ ГО ВИДЯХ В ПЕРНИК КАТО ДОЙДЕ,МИНА НА ЕДНА РЪКА РАСТОЯНИЕ ОТ МЕН.
МУХЪЛ ТА ДРЪНКА!
цитирайМУХЪЛ ТА ДРЪНКА!
на комунистическо-милиционерската банда.За това в България,вместо да имаме демократични правила,закони и принципи,ни наложиха комунистическо-милиционерски сурогат!!!
цитирайПълен путйо. Разликата между Пъл(рванов и Плевнелиев - Първанов управляваше, Плевнелиев го управляват. Те тва ни е президенто. Една кръгла нула.
цитирайДруг е въпросът,като управляваше Първанов,какви резултати постигна.Мисля.че няма с какво да се похвали.Струва ми се,че президентската институция в България е изпразнена от смисъл и съдържание,в която се разиграват само някакви задкулисни игри от които се възползва единствено партокрацията за лично облагодетелстване и надмощие.Време е за тази институция,да се проведе съдържателен дебат за нейното съществуване.Подобен е проблема с броя на народните представители,както и с областните управители-да бъдат избирани,или както е до сега,назначавани.Сериозно погледнато целият политически модел и криминално наложен режим,трябва основно да се преобърне,за да сме в състояние да променяме своята съдба и съдбата на България.
цитирайТака както се използва институцията за задкулисни игри, така може да се използва за по-конструктивни работи. Т.е., президентската институция не е изпразнена от смисъл, в модела на парламентарно управление.
А проблема на всички институции не е в количеството или начина на делегиране на власт. Проблема е в качеството на самите представители.
Криминалният модел който бе наложен в нашата страна от вън, погледнат от страна на съдбата на страната ни, е напълно логичен и правилен. Дето се казва, предопределението ни трябва да мине по този път.
цитирайА проблема на всички институции не е в количеството или начина на делегиране на власт. Проблема е в качеството на самите представители.
Криминалният модел който бе наложен в нашата страна от вън, погледнат от страна на съдбата на страната ни, е напълно логичен и правилен. Дето се казва, предопределението ни трябва да мине по този път.
23.
andrei -
podvodni-Това което споделяш в коментарът си е някаква надежда и възможност.
16.06.2012 12:04
16.06.2012 12:04
Не съм съгласен обаче,че нещата които се случват в България са логични и правилни.Ще отнеме доста време и място да обяснявам,че тези които бяха защитници на ком.диктатура,днес са първи сторонници за демократичното развитие на България.Както виждаш,няма нито логика,нито правилност.За качествата на самите представители,може да се съди и от тяхната биография и участие в по-горе казаното.Достатъчно много качествени хора бяха прогонени от страната с най-различни прийоми.Примерите са много и не са за пренебрегване.Старателно и методично се разчистваше пътя за ком.номенклатура през последните 22 години.За това халът ни е в това плачевно състояние,защото се търсеха "правилните"хора от бившата номенклатура.
цитирайГрешната основа води до грешна посока и грешни заключения. Мисълта ми е за грешната основа в в расъжденията на хората.
Хайде да помислим , но като изключим всички клишета и мантри наслагмани 20 години. Трудно е, но не невъзможно. И така, какво имахме до 1990 година? Една парти с един ръководител - Тодор Живков. Реално в началото е бил фактор, но в последствие е станал само фасада. Под него е тъй наречената номенклатура. Всъщност тя е тази която реално е управлвала. В една държава реалната власт се държи от "пъдарите" или по-точно от съветниците. Изключения в някакава степен се ямямат само Хитлер и Сталин. Всички останали "глави", вкл. в днешно време, са просто някакъв вид марионетки. Промените в началото на 90-те години са плод на договореност между външни и вътрешните фактори. Дали в основата на промените можеха да бъдат интелигенцията, свободомислещите хора и научният потенциал? Категорично не!!! Поради една много проста причини - нямаха властовите лостове за управлевие на репресивният, идеологическият и икономическият апарат. Имаха саво една кгола известност и нищо повече. Външните фактори, дали биха се ангафирали с тях за осъществяване на прехода? Не, защото би означавало да заложат на губещ кон. Закуската с Митеран, осъществена не без помоща на тайните служби и номенклатурата, бе само представянето на бъдещите фасадни бушони. Къде са сега тези хора присъствали на закуската? В девета глуха. Външните фактори са контактували с тези с които са имали дългогодишни взаимоотношения по всички въпроси. Сиреч, с номенклатурата и сикой друг. Всички елементи по технологията и процеса на прехода и след това са синхронизирани по цялата вертикала на властта. Стеремежът е към всеобхватност, за да се намали риска от провал. Дребните детайли и пробойни са уточнявани ипродължават да се уточняват в движение. Казваш че в продължение на 20 години номенклатурата е разчиствала пътя пред себе си? Напротив, тя никога те се е отръпвала от властта.
Продължавам след малко
цитирайХайде да помислим , но като изключим всички клишета и мантри наслагмани 20 години. Трудно е, но не невъзможно. И така, какво имахме до 1990 година? Една парти с един ръководител - Тодор Живков. Реално в началото е бил фактор, но в последствие е станал само фасада. Под него е тъй наречената номенклатура. Всъщност тя е тази която реално е управлвала. В една държава реалната власт се държи от "пъдарите" или по-точно от съветниците. Изключения в някакава степен се ямямат само Хитлер и Сталин. Всички останали "глави", вкл. в днешно време, са просто някакъв вид марионетки. Промените в началото на 90-те години са плод на договореност между външни и вътрешните фактори. Дали в основата на промените можеха да бъдат интелигенцията, свободомислещите хора и научният потенциал? Категорично не!!! Поради една много проста причини - нямаха властовите лостове за управлевие на репресивният, идеологическият и икономическият апарат. Имаха саво една кгола известност и нищо повече. Външните фактори, дали биха се ангафирали с тях за осъществяване на прехода? Не, защото би означавало да заложат на губещ кон. Закуската с Митеран, осъществена не без помоща на тайните служби и номенклатурата, бе само представянето на бъдещите фасадни бушони. Къде са сега тези хора присъствали на закуската? В девета глуха. Външните фактори са контактували с тези с които са имали дългогодишни взаимоотношения по всички въпроси. Сиреч, с номенклатурата и сикой друг. Всички елементи по технологията и процеса на прехода и след това са синхронизирани по цялата вертикала на властта. Стеремежът е към всеобхватност, за да се намали риска от провал. Дребните детайли и пробойни са уточнявани ипродължават да се уточняват в движение. Казваш че в продължение на 20 години номенклатурата е разчиствала пътя пред себе си? Напротив, тя никога те се е отръпвала от властта.
Продължавам след малко
Продължение
Просто е работила по договореният план. А той е - Налагане на ултра либерални взаимоотношения и съдействие на глобалната мафия, в замяна на запазването на политическа и икономическа власт. Простичко и ясно.
Риториката бълвана в пространството - демократи срещу комунисти - е част от играта. Независимо от привидната смяна на власта в политическа окраска и обещанията за раздаване на справедливост, резултатите са едни и същи. Просто защото всички играят в един отбор, по единни правила - ти на мен, аз на теб. Знеш ли колко им дреме за народа на сини, червени, леви, десни, криви прави ,център и пр. тунеядци? Никак не им дреме ! За всичките, народа е само едно - стадо, говеда, добитък и най вече роби. Пробойни в играта е имало и винаги ще има,, но винаги са се стремяли да минимализират последствията. Една такава пробойна се явява нета. Поради тази прина е стремежът за налагане на АКТА, СОПА, гега, кривак и подобни закони. Цялото медиино пространство, работещо в интерес на олигархията, свърши своята работа. То се изчерпа. Поради тази причина гледаемоста на тв. и четаемостта на пресата, като цяло, прогресивно спада. Остава единствено нета, върху който трябва да се наложи контрол. Абра - кадабрите за защита на авторското право е само фасада, насочена към податливите.
Нещата са логични, и най-вече правилни защото са част от съдбата. Колкото и невъзможно и фантастично да ти се струва, крайният изход от цялото това блато е много благоприятен.
За всички нас.
цитирайПросто е работила по договореният план. А той е - Налагане на ултра либерални взаимоотношения и съдействие на глобалната мафия, в замяна на запазването на политическа и икономическа власт. Простичко и ясно.
Риториката бълвана в пространството - демократи срещу комунисти - е част от играта. Независимо от привидната смяна на власта в политическа окраска и обещанията за раздаване на справедливост, резултатите са едни и същи. Просто защото всички играят в един отбор, по единни правила - ти на мен, аз на теб. Знеш ли колко им дреме за народа на сини, червени, леви, десни, криви прави ,център и пр. тунеядци? Никак не им дреме ! За всичките, народа е само едно - стадо, говеда, добитък и най вече роби. Пробойни в играта е имало и винаги ще има,, но винаги са се стремяли да минимализират последствията. Една такава пробойна се явява нета. Поради тази прина е стремежът за налагане на АКТА, СОПА, гега, кривак и подобни закони. Цялото медиино пространство, работещо в интерес на олигархията, свърши своята работа. То се изчерпа. Поради тази причина гледаемоста на тв. и четаемостта на пресата, като цяло, прогресивно спада. Остава единствено нета, върху който трябва да се наложи контрол. Абра - кадабрите за защита на авторското право е само фасада, насочена към податливите.
Нещата са логични, и най-вече правилни защото са част от съдбата. Колкото и невъзможно и фантастично да ти се струва, крайният изход от цялото това блато е много благоприятен.
За всички нас.
26.
andrei -
podvodni-С доста от съжденията Ви съм съгласен и съм наясно.Това обаче не означава,
16.06.2012 13:26
16.06.2012 13:26
че нещата трябва да останат в този вид.Знам достатъчно за задкулисните игри на номенклатурата,която наричат Висша Политика.За да има добро бъдеще България,трябва да се скъса окончателно с това мислене.За мен бе удоволствие да побеседвам с Вас,макар че темата бе друга...е не чак толкова отдалечена,но мисля,че разговорът за мен бе полезен,както и с останалите коментиращи.Както на шега бих казал;"От къде тръгнахме,та докъде стигнахме!"Но така е в интернет общуването... добре е,че го има все пак,за да можем да водим разговор и диалог,макар и да сме на различни позиции...е не чак толкова,но не смятам,че с тези хора ще може в България да се случат добри неща.За съжаление ме чака неотложна среща,така че Ви желая приятна Събота и Неделя.Поздрав!
цитирайза да си палячо трябва да си забавен а бойковския пудел е просто едно жалко човеченце!
цитирайЗависи от него. Един от много повратни моменти в кариерата му на президент, през които трябва да докаже защо е избран. Да отстоява позицията на народа, а не на корпоративните интереси. Но дали...? Иска ми се да повярвам.
цитирайМисля си, че искаме доста от този нефел човечец.
цитирайНяма начин плевнята да бъде сбъркан за принципен човек!
цитирайЗа сега нищо не се е сринало за т. н. политическа класа (По Костов -този недодялан буржуа с социалистически объркан мирогледне знае ,че те не са класа ,а каста паразити)
Всичко е нормално ,защото се върви по утвърден план за ликвидиране на BG=
В крайна сметка тези които ни управляват са кукли на конци,независимо дали се правят на Батман или агитират като Паси открито за антибългарски каузи.
цитирайВсичко е нормално ,защото се върви по утвърден план за ликвидиране на BG=
В крайна сметка тези които ни управляват са кукли на конци,независимо дали се правят на Батман или агитират като Паси открито за антибългарски каузи.
На артисти, заучаващи репликите си, тъй като постинга е почти само заглавие на баналната Бг. пиеска. Какво толкова има за коментиране? Поне да беше героя на Леонкавало...
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.